Dunlop predstavuje novú generáciu celoročných pneumatík

Dunlop All Season 2 sú určené pre dynamicky rastúci segment hodnotových pneumatík.

Bratislava, 23. apríla 2024 – Značka Dunlop predstavuje novú generáciu celoročných pneumatík. Pneumatiky Dunlop All Season 2 vyvinula s cieľom obstáť v konkurencii v trhovom segmente hodnotových celoročných pneumatík, ktorý by mal podľa posledných prognóz rásť každoročne v rokoch 2023 až 2028 o 2 až 3 %[1].

Nové pneumatiky All Season 2 sú určené pre mnoho moderných vozidiel, ako sú obľúbené mestské vozidlá a SUV. Spĺňajú nároky vodičov, ktorí požadujú najmodernejšie výrobky osvedčeného výrobcu s vynikajúcimi úžitkovými vlastnosťami a taktiež s dlhšou životnosťou.

Prvé nové celoročné pneumatiky Dunlop dodal na trh vo februári a postupne ich ponuku počas roku 2024 rozšíri celkovoaž na 59 položiek v rozmeroch od 14 do 19 palcov.

Spoľahlivá výkonnosť vo všetkých poveternostných podmienkach

Výskumu a vývoju nových pneumatík Dunlop v období 18 mesiacov venoval viac ako 12 500 hodín. Práce zahŕňali kombináciu simulovaných testov a praktických skúšok na ceste.

Výsledkom dôkladného procesu vývoja sú pneumatiky AllSeason 2, ktoré sa vyznačujú vynikajúcou výkonnosťou i dobrým pomerom cena/výkon, ktorý podľa záverov nedávnej spotrebiteľskejštúdie[2]považuje pri výbere pneumatík za jedno z hlavných kritérií 51 % vodičov.

Nové pneumatiky sú vybavené inovatívnymi technológiami, ktoré im zabezpečujú konkurencieschopnú výkonnosť aj kilometrový výkon.

3D dezénové drážky

Kľúčovým konštrukčným prvkom sú 3D dezénové drážky, ktoré umožňujú priečne a pozdĺžne uzamykanie blokov v záujme zvýšenia tuhosti pneumatík a vytvárajú dodatočné záberové hrany pre lepšiu trakciu na snehu. Výsledkom je účinné brzdenie vo všetkých poveternostných podmienkach. AllSeason 2 sa ďalej vyznačujú aj optimalizovaným tvarom kostry z robustných konštrukčných materiálov na podporu stability. Lepšia stabilita zlepšuje ovládateľnosť vozidla na mokrej aj suchej vozovke.

Styčná plocha pneumatík bola zdokonalená tak, aby sa dosiahlo rovnomernejšie rozloženie tlaku s cieľom ďalej predĺžiť životnosť behúňa.

Sonia Leneveu, riaditeľka marketingu osobných pneumatík Goodyear v Európe, pred uvedením pneumatík Dunlop All Season 2 na trh uviedla: „Dunlop je na trhu v segmente hodnotových pneumatík silná značka, preto sme nadšení, že môžeme predstaviť novú generáciu pneumatík Dunlop, ktorá predstavuje obrovský krok vpred v ponuke celoročných pneumatík. Vďaka tisícom hodín strávených pri ich vývoji sú nové pneumatiky vybavené špičkovými technológiami. Sú tak ideálnou voľbou pre milióny európskych vodičov, ktorí sú radi dobre pripravení na najrôznejšie poveternostné podmienky v priebehu celého roka.“

O spoločnosti Goodyear

Goodyear je jedným z najväčších svetových výrobcov pneumatík. Spoločnosť zamestnáva približne 74 tisíc pracovníkov a svoje výrobky vyrába v 57 závodoch v 23 krajinách sveta. Dve inovačné centrá – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Luxembursku – sa usilujú o rozvoj najmodernejších výrobkov a služieb, ktoré stanovujú technologické a výkonnostné štandardy pre celé odvetvie.

[1] Interný odhad spoločnosti Goodyear na základe ekonometrického modelu v 24 krajinách Európy: Rakúsko, Pobaltie, Benelux, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Holandsko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko, Veľká Británia.

[2] Štúdia IPSOS Category Drivers and segmentation, 2022 spracovaná na zákazku spoločnosti Goodyear. Štúdie sa zúčastnilo 7200 majiteľov automobilov, ktorí si v poslednom čase zakúpili nové pneumatiky.

Vylepšite túto stránku

Chcete doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme ♥